İnsan aslında kendini bilir. İçten içe kim olduğunu bilir. Hatırlamaz bazen, unutur. Ama bilir neyi neden yaptığını, aslında neye ihtiyacı olduğunu.

Bilmediğini düşünenler varsa, ipuçları şöyle olabilir:

O ummadığın an gelen soruya -bazen sesli söyleyemesen de- verdiğin cevap şaşırtıyorsa seni, tut o cevabı.

Sırf eğlenmek için izlediğin filmdeki bir an gülümsetiyorsa seni, tut o anı.

Çok satanlar rafından öylesine aldığın o romandaki cümle dolduruyorsa gözlerini, tut o yaşı.

Çocuğunun komiklik olsun diye yaptığı saçma bir hareket birden öfkelendiriyorsa seni, tut o öfkeyi.

Eşinle tatlı tatlı atışırken senin için ölüm kalım meselesine döndüyse o anlamsız konu, tut o inadı.

Ya da, herhangi bir şehrin herhangi bir sokağında birden içini bir keyif kaplıyorsa, tut o keyfi.

Dön bak sonra o elinde tuttuklarına. Hepsi sensin işte🤍

#kendiiçinedüşenler